با استفاده از این ویژگی دستگاه ضبط مکالمات تلفنی ،کاربر میتواند با زدن آیکون اسپیکر در کنار ردیفهای در حال ضبط ،(یعنی کانالهایی که به رنگ قرمز درآمده) مکالمات در حال ضبط را گوش نماید.
این ویژگی به مدیریت هم زمان روی خطوط کمک زیادی میکند و مدیر مجموعه یا سایر نفرات بخش فروش میتوانند هم زمان بر روی نرم افزار کلاینت سیستم خود مکالمه را گوش کرده و به مدیریت فروش کارمندپاسخگو کمک نمایند و اطلاعات لازم را در لحظه در اختیار کارمند قرار دهند.
همچنین بنا به تشخیص مدیریت میتواند آیکون ضبط را در لحظه غیرفعال نماید تا از ضبط شدن برخی مکالمات جلوگیری نماید.