دسته‌بندی نشده

نحوه ی نصب و راه اندازی کنترلر آبیاری 4 کانال مدل ws424

نحوه ی نصب و راه اندازی کنترلر آبیاری 4 کانال مدل ws424

2 رشته سیم خروجی ترانس 24 ولت ac را مطابق شکل به ترمینال 24 و com متصل نمایید .

توجه: 3 عدد ترمینال com برای سهولت نصب بر روی دستگاه در نظر گرفته شده و از یک نوع هستند.

 اتصال شیربرقی

یکی از دو رشته سیم شیربرقیها را به هم متصل کرده و به ترمینال com متصل نمایید و سپس سیم دیگر شیربرقی ها را به ترمینال v1 تا v4 متصل نمایید.

بعد از نصب میتوانید از طری منو و قسمت MANUAL  شیربرقیها را تک تک به صورت دستی روشن نموده و از عملکرد آنها مطمین شوید.

اتصال پمپ

برای اتصال پمپ به کنترلر حتما باید از کنتاکتور متناسب با نوع پمپی که دارید استفاده نمایید و ولتاژ بوبین کنتاکتور 24 ولت ac باشد.

مطابق با شکل خروجیهای pump  و  com  را به ترمینالهای  A1 و A2 بر روی  کنتاکتور متصل نمایید و برق شهر را سه فاز یا تک فاز به ترمینالهای ورودی کنتاکتور، و ترمینالهای خروجی را به پمپ متصل نمایید.

جهت محافظت از پمپ هم توصیه میشود از رله کنترل بار استفاده گردد.

اتصال سنسور

جهت نصب سنسور یک رشته سیم از ترمینال 24 را یکی از سیمهای سنسور رطوبت و یا باران متصل نماییدو سیم دیگر هر کدام را به ترمینال مربوط به آن سنسور وصل نمایید.

لازم است جهت استفاده از قابلیتهای سنسور در منوی تنظیمات دستگاه در بخش  SENSOR SETTING ، سنسور مورد نظر را از حالت غیر فعال در وضعیت NORM.OPقرار دهید.

در صورتی که ورودیهای سنسور فعال شده باشند دستگاه هیچ کدام از شیربرقی و پمپ را روشن نخواهد کرد و یا اگر روشن باشند ،کل سیستم را قطع خواهد کرد .با برطرف شدن خطا ادامه برنامه را از سر میگیرد.

توجه:اگر از فلو سوییچ استفاده میکنید و فلو سوییچ شما در حالت عادی  نرمالی اوپن می باشد ،باید در تنظیمات سنسور ،سنسور فلو را در حالت NORM.CL قرار دهید .زیرا زمانی که آب در لوله جریان دارد وضعیت نرمال می باشد و فلوسوییچ به کلوز تغییر میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *